Akilles vid tangentbordet

Hej! Akilles här. Jag har mest chillat idag. Mio har inte varit leksugen så jag har hoppat på hans huvud några gånger, men utan att få någon speciell reaktion. Men jag gillar Mio ändå, han är stark och snabb och försvarar mig mot dumma hundar.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om mer.. Jag vill i alla fall inte ha någon tomtedräkt, det räcker gott med min badrock. Sen så har jag gömt en strumpa som tillhör matte idag men jag tänker inte berätta vart den är. Det ryktas om nya tuggleksaker/ben imorgon, jag hoppas att jag får en grön tuggtandborste, dom är bäst.

Nej. nu känner jag ett kurr i magen så jag ska gå och sätta mig nedanför kylskåpet en stund! Med vänlig hälsning, Akilles

Här är jag djupt koncentrerad


Här är matte jättejobbig och stör mig när jag skriver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0