Vattenkanne, gingerkids, jordglobe, La Giraffa

Jag är ensam och har tråkigt. Akilles är störig, han står vid altandörren och vill ut men jag tänker inte gå ut med några dogs förrän Andreas kommer hem från jobbet - jag är mörkrädd!

Jag gick runt i hemmet för en stund sedan, med ett nöjt leende på läpparna, och kom underfund med att vi har väldigt många proffsiga föremål här. Jag fotade några av dem..

Min lille söte gule vattenkanne..


Två besserwissrar/gingerkids som uppehåller sig i sovrummet..


Andrews jordglob. I love it.


Den stolta "La Giraffa"


Man kan inte bli annat än nöjd. Nu har Andreas kommit hem (det tog typ 99 år att ladda upp bilderna) så vi ska ut och rasta Rillan. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0