Uppdraget

Hej.
Nej det är inte johanna som skriver från utlandet,
det är en anonym person som fått uppdraget att hålla bloggen vid liv.
Jag undrar egentligen varför hon litar på mig att göra detta,
men jag ska försöka att vara så snäll som möjligt.

Igår morse fick jag ett sms från "DALAB" och "Andrew den förtappade"
där det stod att dom glassade vid poolen
och att de skulle rida på kameler och se solnedgången i öknen!
Troligtvis kommer man få se några härliga bilder därifrån sedan!

Men tills dess kommer jag lägga in ett inlägg här dagligen
och uppdaterarom jag får några nyheter från sandkrypen
men även om jag hittar på något roligt.
Då tänker ni; "jaaa, man kan ju göra så.. men det är ju inte rätt"
i dahlbäckssläktn är vi alla vänner,
vi håller händer och nynnar på "honanna"
ja, det är en av dessa två som skriver, jag tror ni kan gissa vem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0