"Redig karl sökes"

För några dagar sedan satt jag och lästa gamla inlägg jag skrivit (dock inte här på bloggen) och blev väldigt nöjd med hur rolig jag var för ett par år sedan (enligt mig själv förvisso). Jag verkar ha tappat den roligheten på sista tiden så nu tänkte jag lägga in några gamla godingar lite då och då.. själv skrattar ja högt när jag läser dem. Haha. Den första är dock inte så gammal:


2008-03-14

"jag söker en redig karl 21+

du bör ha: bil med dragkrok (självklart körkort.. behöver väl iofs inte ens nämnas), normalt bmi, hår i någon brun nyans (gärna mörkt), god hygien, normalt funtade föräldrar, ett eget liv

du bör kunna: bära mig över axeln hem från en krogrunda, laga god vegetarisk mat - ofta och i stora mängder, mocka, fixa allt inom området teknik i hemmet.. jag själv är nämligen totalt odudlig på den punkten

du bör vara: en av de 1% män som inte ljuger och bedrar, minst 1.75 lång (inga dvärgar), tatuerad, lagom romantisk.. vill inte ligga och titta på stjärnhimlar eller få rosa nallebjörnar tack!, brutal men mysig

du bör inte ha några problem med: att jag är insnöad på ett enda intresse, att min hund kanske eventuellt hatar dig och vill bita dig, att jag är totalt ointresserad av matlagning, min hjälmfrilla, att jag förmodligen äter mer än dig i kg räknat, att jag alltid kommer vara smygförälskad i jocke berg no matter what..

du bör tycka om: de flesta (observera - ej alla) sorters djur, roadtrips, en liten dutt alkohol då och då, att pilla mig i håret, bk, hängbröst..

du bör inte: hålla stenhårt på hastighetsbegränsningar, sjunga för dig själv när jag hör på, ha navelpiercing eller långa tånaglar


hör av dig! jag vet att du finns.."

Kommentarer
Postat av: linn

haha johanna.. jag minns det här goa inlägget som om det var igår. ett av mina favoritinlägg - alla kategorier!

2009-11-09 @ 14:28:34
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0