Jag var på G!

Godkväll.
Här kommer en liten update..

- Jag var på G ikväll. Det gick jättebra med alla lektionerna. Som vanligt drog jag över tiden med privatgruppen men jag har kommit fram till att det kanske inte gör så mycket, ridskolehästarna lider ju inte av det och det är ju min sista lektion.

- Min rygg är helt galen, jag är typ öm över hela ryggen. Jag ska ta och testa en massagedyna som jag fått låna av Lennart.

- Jag är lite bedrövad över Emelias breakup MEN det innebär ju att hon kommer att bo 100 meter från mig, och det är inte illa. Vi ska följa Riget tillsammans..

- Jag var jätteduktig när jag tog min spruta idag trots att jag hatar nålar. Min akuta sjukhusvistelse i augusti där jag blev stucken, sprutad och droppad om vartannat gjorde visst susen för nålrädslan.

- Jag är inte pregnant. Hehe.

Det var en liten update för intresseklubben. Godnatt! Johanna

Kommentarer
Postat av: Ida igen

Är det ett kodnamn för att du fått mens, eller finns det någon annan betydelse bakom det sista?

2009-11-04 @ 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0