Jag peppar jul och garderobsstäd

Jag åkte förbi Willys på väg hem från jobbet enbart i syfte att köpa balsam till mina frissiga toppar, dock råkade en påse julenisser och en flaska julmust följa med mig hem. Jag vill börja köpa julklappar.. måste boka in en dag nästa vecka tror jag. Stan (by day) är ju en helt ny upplevelse varje gång jag är där.. (cirka 1 gång varannan månad).



Nu ska jag kila upp och påbörja min smärtsamma garderobstädning. Det finns vissa plagg jag bara måste släppa taget om nu som bara ligger ruttnar.. Så några kilo kläder kommer inom kort att finnas tillgängliga, jag skickar vidare påsn till mammas hus när den är full..

Johanna
(Mio busar!!!)

Kommentarer
Postat av: Pappa

När kommer bushundarna till mig? Är det en vecka kvar?

2009-11-05 @ 10:11:44
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron
Postat av: emma

gud vad gott :)

2009-11-05 @ 21:47:38
URL: http://emmibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0