Att nypa fast en gubbe mellan två bilar

Godmorgon. Här kommer en till gammal goding, enjoy! Johanna


2007-07-04

OBS! Extra material..

"jag och malin kör in på parkeringen på travet. en gubbe som utger sig för att vara parkeringsvakt börjar vinka oss till sig.

jag krypkör fram mot en annan bils behind. gubben står nu placerad snett mellan mig och
bilen framför. han vinkar oss närmare.. jag krypkör..

han vinkar oss ännu närmare.. jag tittar lite suspekt på honom med tanke på att jag redan ser ut att stå mycket nära. utbyter några ord med malin och kryper sedan någon cm till..

gubben börjar plötsligt se lite ouppmärksam ut och spanar snett åt vänster.. men vinkar däremot fram oss ännu mera frenetiskt än förut. jag kryper lite till och hör plötsligt hur bilen stöter i något.. *dunk*.. ganska kraftigt ändå.

jag börjar svära i tron om att gubben har fått mig att köra in i bilen framför. då tittar jag upp och ser att gubben gapar och vinkar hejvilt att jag ska backa. han ser plötsligt panikslagen ut. jag backar.

gubben börjar gnida sitt knä och göra lustiga läten.. jag hade klämt fast hans ben mellan min bil och bilen framför.."

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah vilken historia! Är det sant?! O varför gjorde männskan så?! hahaha va hände sen?! Han kunde väl omöjligt anklagat dig???

2009-11-10 @ 10:33:51
URL: http://mittlivsomcarro.devote.se
Postat av: Huset på landet

Hihi, ja men vad skulle han där o göra?

Tack för att du var med i min tävling. Hoppas du får en fin vecka!

2009-11-10 @ 20:44:27
URL: http://husetpalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0