Akilles driver mig till vanvett

Att det ska vara så jävla svårt att gå en vanlig enkel promenad. Nej Akilles vill inte njuta av naturen i skogen, pinka lite, springa lös och busa. Nej Akilles har andra intressen.. gnälla 23 av dygnets 24 timmar, jucka på Mio hela skogspromenaden eventuellt hänga i hans penis så Mio hellre springer bort, hänga i nackskinnet i mattes högerhand, ligga på rygg i gyttjepölar med mattes arga blick i ögonen. Mmm, det verkar Akilles föredra. Direkt jag kom in från promenaden försökte jag boka kastreringstid men jag måste vänta till måndag med det - och då ska jag ta snabbast tillgängliga tid.. vilken den än är. I helgen får Mio hänga med mig i stallet och Akilles får vara med husse, för nu är jag vansinnig. Johanna

Kommentarer
Postat av: Pappa

Stackars Rillan.

2009-11-27 @ 17:46:19
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0