Jag är halt

Klockan börjar närma sig fyra. Jag överväger att jobba i mina coola löparskor idag pga en misstänkt sena i foten som vill mig illa. Jag har lunchat på Scandic på teg idag, gott! Inte så kul att spontanluncha på ett hotell när man bär spåniga trasiga mjukisbyxor och haltar dock.

Simzon har fått duscha idag, han tyckte inte att det var så jättemysigt men det var i alla fall på tiden! Jag tror att han uppskattade den lilla promenaden till vattenspiltan dock. Och jag höll på att glömma! Sofia har ju mönstrat! Det äger. Men jag vet inte hur jag ska klara av hennes långa vistelse i Boden..

Nu ska jag snart halta ut till bilen.

Det gäller att hitta den soligaste platsen..




/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0