Diverse diverse

Hej igen! Jag har nu varit i stallet, ätit lunch med Jonas, spelat brännboll på forslunda (för första gången på vad.. 3 år? Jag blev iaf sugen på mera brännboll!) och varit ute med Akilles.

Nu ska jag snabbröja i köket, läsa ett till kapitel (jag är fast) och sedan är det jobb som gäller. Jag var väldigt sugen på att följa med Ida och Lars och titta på en gård ikväll, men upptäckte igår att jag jobbar till 21.30 idag så det blev ju inget av. Ska försöka tvinga/hota/muta Andreas till att blogga ikväll.

Igår var vi på byggmax och köpte virke till en ny altan, men just nu ser vår baksida ut på följande sätt, i väntan på bättre tider..


Det är lite läskigt att ta kort på sig själv med en systemkamera.. man får blicka djupt in i varenda por..

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0