Bra ting

Godkväll. Har kommit hem från stallet och glidit in i min enorma kvällströja och mina mycket prisvärda sameinspirerade tofflor från ica maxi. Lektionerna har gått bra. Min sista grupp (som hade teori) fick räkna ut vikten på några ponnysar vilket var ganska intressant (Clicken väger enligt uträkning 154 kg)! Kändes lite märkligt att eleverna var cirkus tio gånger bättre än mig på att räkna dock, jag blev ägd. Imorgon planerar jag att hasa mig upp relativt tidigt för att följa med Nora ut på en körtur i I20skogen, jag överväger att ha med mig frukost i vagnen. Efter turen blir det brännboll (på hoppbanan?), jag är riktigt peppad! Hoppas på bra väder. Nu ska jag betala vovve och bilskatt! Godnatt. Johanna.

En liten inflyttningsblomma



Min pojkvän vet vad jag vill ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0