Spöregn

Hej! Jag och vovvarna sitter här och myser och tittar ut på skyfallet utanför, vi han precis in innan det började. Jag älskar att ligga i soffan med en bok när det spöregnar! Jag hoppas dock att det inte regnar lika mycket på Andreas golftävling, där han går omkring i sin piké..

Natten gick bra, Akilles var så uppe i varv att han fick tillåtelse att sova i sängen men så fort han la sig på mattes fötter så somnade han. Mio låg i sin korg och var hur lugn som helst. Båda låg kvar och sov tills jag klev upp. Pappa kom hit vid 8 imorse så jag kunde åka och ha första lektionen på hippo och när jag kom hem berättade han att de hade somnat allihopa framför tvn. Sedan gick jag och pappa ut i i20 skogen med hundarna och pratade skit om kriminella ungdomar.

Nu är Sofia på ingång med pizzalunch! Jag är sjukt hungrig. Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0