Ridabstinens

Jag vill rida på min häst! Nu har det gått 2 månader sedan jag red på honom sist. Jag hade precis köpt två nya schabrak innan han blev skadad som bara ligger här hemma och retar mina ögon. Och det är ju så fint väder ute! Jag vill vara ute och susa i skogen och hoppa på hoppbanan.. men icket. Även om han är bra i benet på röntgen nu så dröjer det ju länge innan det blir något susande.
 
Att rida någon annans häst hjälper liksom inte riktigt abstinensen, jag vill rida på min häst! När vi kommer igång igen ska jag köpa två nya sadlar har jag bestämt, pepp!

Jag vill använda dig!


Kanske inte snyggast i stan, men det här schabraket har en luftkanal längs ryggraden som tydligen ska vara awesome.


/Johanna (uppenbarligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0