Klädkammare och Oprah

Har precis gluttat lite på Oprah som idag handlade om hundar och framförallt hundar som far illa. Jag tar det som ett sign! Vi vill ju gärna ha en till hund här hemma och i veckan har vi bestämt oss för att vi vill adoptera en. Jag satt och klickade runt på olika hundsidor igår och läste en massa hemska historier om vanvård och djurplågeri. Det slutade bara med utkletat smink, snor och planer på att utplåna stora delar av jordens äckliga befolkning.

Nu har jag i alla fall pysslat lite i klädkammaren. Den är så bra. Det saknas kanske något i fönstret, en gardin eller något annat. Det finns en helkroppsspegel också men den syns inte på bilden..




Måste också visa några awesome kuddar som vi köpte på boom i måndags. Ett lyft för soffan!



Nu ska jag och Rillan ut och gå. /Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0