Jag vill bli rik

Hej hej. Kom just in från en skogstur. Sitter och funderar på hur jag ska gå tillväga för att bli rik, bland annat. Ska dock lägga mig på rillistället i soffan där solen lyser in och fortsätta läsa på "Flickan under gatan". Det kommer att bli awesome.

Jag har varit en pmskärring i ett par dagar nu, och min käre sambo borde veta att jag inte blir gladare över att han stöttar den värdelösa pizzerian Pion! Påsen har stått på köksbordet i ett dygn nu, som om syftet bara är att reta mina ögon..

Sen vill jag även tillägga att jag inte gillar tyskland eller tyskar och blir illamående när jag hör det tyska språket användas. Men mer om det vid ett annat tillfälle.

En sån här är aldrig fel..


Börjar jobba klockan 4. Andreas mumlar om ett altanbygge ikväll! /Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0