Grå onsdag

Hej. Jag skulle ju egentligen ha varit ledig idag, men eftersom jag saknar förmågan att säga "nej" så ska jag jobba ikväll trots allt. Andreas hade mutat mig med mat på olles om jag följde med honom dit för att se en fotbollsmatch, och jag är inte svårmutad när det kommer till restaurangmat (speciellt vegetarisk fajita på olles)! Men men, nu blir det jobb istället. Jag skulle dock få vara ledig på söndagkväll i utbyte och det blir ju inte helt fel för då får vi besök, dessutom lutar det åt party på lördag (i Robertsfors av alla ställen).

Nu ska jag ta en supertrist flingtallrik och sedan ska jag dola lite i min awesome klädkammare.. /Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0