Finally

Godkväll. Nu lämnar jag min gamla ensliga blogg för vår gemensamma. Jag försöker peppa Andrew, men jag vet inte hur bra det går. Vi har numera en väldigt awesome kamera så jag ska bli duktigare på att lägga upp bilder, ska bara lära mig HUR först.

Jag har haft en ledig dag men tyvärr inte fått så mycket gjort. Jag och Stena har dock gjort en stor insats i Simzons hage och mockat ut 6 kärror med poop. Jag har även promenerat till Jula och handlat en stor verktygslåda till karln samt bokat in en ny röntgentid på atg (måndag!). Annars har jag degat en hel del och myst med Rillan. Jag är ledig även imorgon så då ska jag försöka göra något vettigt här hemma. Men först en sovmorgon!

Godnatt! /Johanna

Akilles & hans favvo (gula nallen med nattmössan)

Akilles och hans wingman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0