Björn & Luftballong

Hej! Jag är upprörd. Läste av en händelse att det strövat omkring en björn på carlshem för någon dag sedan, mycket obehagligt! Jag kissar nästan ner mig av rädsla bara av att se en björn på tv. "Känn dig inte rädd för att gå ut på carlshem, björnen kan ha hunnit långt" hade någon uttalat sig i tidningen, mmmmm just, den har väl vandrat hela vägen till ersboda.. rys.

Ännu ett obehagligt info - Andreas ska mest troligt få åka luftballong med sitt jobb om ett par veckor. Själv mottog jag informationen med blandade känslor, jag är relativt höjdrädd men jag har även alltid älskat luftballonger så lite avens är jag.. /Johanna



En idealisk ballong..


Kommentarer
Postat av: slida

asså yes, uggleballooooon

2009-05-27 @ 23:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0