Bästebarn

Nu är jag hemma igen. Min fot har överlevt och jag har hunnit trycka potatisgratäng, nötter, kokosrutor och passionssoda under arbetspasset. Gott! Nu ska jag och Frida ut med Rillan på en tur i regnet.

Imorgon ska jag jobba kväll igen och efter jobbet ska jag hem till mamma och natta det här naggande goda barnet..



Det naggande goda barnet har dock en mindre roande kompis (man skymtar hans keps här på bilden) som jag har två olustiga historier om. Den första hörde frida..

Elias - "Mamma! Det rinner snor!
The friend (viskar) - "Ät snoret.. det är gott"
Elias - "Mamma jag äter snoret"
(Mamma kommer rusande)
Mamma - "Nej är inte snoret! Det är äckligt"
The friend - "Ja det är äckligt. Sånt gör bara 3åringar"

Han hade alltså en plan att sätta dit Elias! Den andra ägde rum när Andreas tog den här bilden:

The friend - "Vad heter du?"
Andreas - "Andreas"
The friend - "Jag tror att du heter Grisen"
(Sen hade han även försökt pricka Andreas huvud med en boll)

Nu när vi sitter här och diskuterar så är vi dock inte säkra på att det är samma barn som har utfört de här två olika dåden..

Kommentarer
Postat av: slida

uppdatering, det är två olika barn som gjort dessa brott. det är ett yngre exemplar av en så kallad fittunge, barnets namn är rasmus alt. "bögflätan"

2009-05-10 @ 17:25:30
URL: http://kungkotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0