Bara till låns

Hej. Idag hade jag tänkt att göra lite reklam för en film som min lillasyster är med i (och som min pappa sponsrar). Filmen heter "Bara till låns" och ska enligt uppgift ha en hemsida, men jag har försökt ta mig in på den sidan i två dagar utan att lyckas ("sidan kan inte visas") så jag länkar till deras blogg istället, Bara till låns. På bloggen finns en länk till själva hemsidan, någan annan kanske har bättre tur än jag!

Jag vet egentligen inte så mycket om filmen, förutom att den ev kommer att gå på bio vilket ju vore roligt. Själv tycker jag att jag borde få ta del i den eventuella vinsten pga ett fåtal kläder som jag lånat ut till filminspelningen..

Det här är alltså anledningen till att man kan se min pappa bära en tröja med texten "Bara till låns - en kärlekshistoria" dag ut och dag in.. (det kändes viktigt för mig att få detta förklarat..)

Hej svej /Johanna

Kommentarer
Postat av: slida

du ska vara stolt!

2009-05-20 @ 23:23:02
Postat av: Pappa

Om man söker på GOOGL så hittar man "Bara till låns En kärlekshistoria". Hur enkelt som helst.

2009-05-21 @ 00:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0