Tragisk frilla

Yes, mitt hår är riktigt tragiskt. Missar jag en dl balsam i duschen så kan jag glömma att borsta håret (ok, jag borstar aldrig håret men om jag skulle få för mig att vilja göra det så skulle det inte gå vägen). Jag har fått spröt uppe på huvudet, så som Malin hade efter sin permanent, och utväxten börjar väl bli en cirkus 3 cm.. igen. Nu måste jag göra något åt problemet.. men vad.. /Dala

Den här märkliga frillan hade jag för typ 4 år sedan.. men mina kinder är säkert alldeles för stora nu för tiden för att jag skulle kunna ha den igen. För att inte tala om dubbelhakan. Jag ser ju som känt ut som en pojk när jag har kort hår och runda kinder.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Med risk att låta som en reklamfilm så är bodyshops schampon helt fantastiska! Jag har inte orkat klippa mitt hår på ett år och det ser inte ens slitet ut. Förut såg det slitet ut även om jag klippte bort en dm. Mitt tipsa iaf.

2009-12-15 @ 22:56:43
Postat av: Rillan

Jag fixar det när jag kommer hem.

2009-12-16 @ 10:44:03
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron
Postat av: Janna

2009-12-16 @ 11:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0