Soffan och Moffan

Harreje. Jag förstår inte hur Olles kan vara så dåligt. Eller jo det förstår jag, det finns inget dancefloor! Men det var en sak som var lite bra, och det var att Pink Hink spelade. Höjde min pepp en aning. Men nu har både Soffan och Moffan lovat min schlagerdancefloor nästa gång.

Förövrigt var det grymt kul att öppna varandras läskiga julklappar, vi har ju som tradition att ge varandra det värsta vi kan hitta. Och vi har rätt bra fantasi.

Nu ska jag äta ett litet litet kvällsmål och sedan krypa isäng, jag ska ju vara flitig och jobba imorgon. Johanna

Har du sett dom här? YEEEES.. dubbel..

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen! Vinn en ridhjälm

SV: okej. Big Loser låter lite som min kille. Dock inte att han inte gillade att tävla. Min vart aldrig startad i travet men shit vad han älskar att tävla i hoppning och dressyr. Han ger verkligen allt och strålar upp på tävlingarna! Sen är han ju sådan som alltid vill ha så mycket uppmärksamhet så det är ju ett bra tillfälle tycker han väl då hela läktaren glor på honom. :P Du har möjligtvis inga bilder på Big Loser?

2009-12-27 @ 10:05:29
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0