Kvinnan med blöjan

Godkväll godkväll. Det har varit en fruktansvärd dag på jobbet. Vi har haft flygförseningar och förseningskuponger, allt i köket var slut och det var totalt kaos. Jag och Ariam åkte hem kvart över tio (vi skulle sluta åtta) och då hade vi ändå inte gjort klart allt.

Sen undrar jag (eftersom det finns ett utomordentligt skötrum på flygplatsen) hur en kvinna kan lämna en använd blöja på sin bricka på ett bord och sedan stövla iväg till sin gate för att lämna mig med problemet? Robin tyckte att jag skulle öppna den för att fastställa hur illa det egentligen var men jag avböjde och bar iväg den till en soptunna med två stora skedar.

Imorgon är jag ledig från jobbet men jag har en del aktiviteter på g. Vid tiotiden ska jag åka till stallet, eventuellt lite senare om Janet ska med. Mio ska tydligen med iaf. När vi kommer tillbaka tror jag att det blir badminton och sedan blir det eventuellt något umgänge på kvällen, jag ska även vara barnvakt några timmar. Det är min naggande goda bror som kommer över när mamma ska på syjuntan. Sov gott nu! I will. Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0