Hemmets Journal

Hej. Shit, mina ögon är alldeles grumliga. Jag har precis kommit hem från jobbet, det blev nästan 13 timmar jobb med en 30 minuters rast.

Kund/tant - "Kolla här! *håller upp Hemmets Journal* Har ni inte senaste numret?"
Jag - "Nej tyvärr, det har inte kommit än"
Kund/tant - "Mitt plan är försenat och ni har inte ens senaste numret av Hemmets Journal!!! Nu har jag ingenting att läsa, INGENTING!"

Det är ganska lustigt att de flesta resenärer tar för givet att vi som jobbar på flygplatsen tycker att det är supermysigt att få stanna kvar ett par timmar extra när det är flygförsening. Vi vill väl också hem, dock har vi en viss uppfostran..

Nu ska vi snart krypa isäng här hemma, imorgon blir det julefirande i Holmsund. God natt. Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0