Fleecebyxa

Jaha. Nu sitter jag bara och lökar i min gosiga morgonrock. Först ringde Janna och meddelade att hon var lite sjuk så hon skulle inte hänga med till stall och kanske inte heller badminton. Jag ställde in mig på att åka själv till stallet men då ringde Marlene och ville låna Simzon på en skogstur för hon skulle få besök av tremeningar som skulle få rida på Winston och Rebell. Så just nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra av den här lediga dagen, jag har iaf en idé om att knata över till Stadium och handla upp mitt presentkort! Jag har hört att fleecebyxorna där ska äga. Johanna

Kommentarer
Postat av: Pappa

Varför inte lite badminton med Andreas?

2009-12-28 @ 12:02:02
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron
Postat av: Janna

vi kan ju ha mys ikväll!

2009-12-28 @ 12:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0