en man med grövre hårväxt

Tjoho. Både Emelia och Dalila har varit förbi en sväng här ikväll, det var trevligt. Jag har fått hembakade saffransskorpor.

Jag måste bara berätta! Jag plockade själv bort Akilles 3 stygn (ursprunligen 4 men ett hade lossnat själv) igår kväll och det var sååå kul. Jag var djupt koncentrerad. Det var som att dra ut ett grovt hårstrå som man först har letat fram eftersom det växt under huden (oftast på en man med grövre hårväxt). Hur kul som helst.

Imorgon är det nyårsafton! Jag ska ut till hästarna vid lunch och sedan blir det finmiddag här hos oss. Johanna

Kommentarer
Postat av: pappa

Vad tyckte Rillan då?

2009-12-31 @ 01:00:10
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0