Älskade dogsters

Hej! Lektionerna idag gick superbra men det ska bli skönt med ett litet juluppehåll nu ändå så man får samla lite inspiration. Dock ska jag ju ha dressyrkurs innan ridskolan kör igång igen (prestationsångest).

Idag har jag hämtat ut mina Börjesgrejer och jag blev sjukt nöjd med hundarnas juloutfits. Självklart var jag ju tvungen att prova dem!

Scarfs..


En dress..


Någon har somnat på sin utkiksplats


Nu ska vi gå i säng, imorgon väntar en lång arbetsdag. Godnatt! Johanna

Kommentarer
Postat av: linn

haha, jag och linn kanske inte är bästa metoden mot prestationsångesten heller.. de där kommer gå fint! :) god jul!

2009-12-22 @ 09:55:39
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0