Woopie cushion

Hejsan. Vi började idag dagen med en sväng på barnens hus, eftersom vi skulle fira Elias 6års dag idag. Vi köpte en självuppblåsande pruttkudde och en Bamsefilm. Frida hittade ett gigantiskt vattengevär. Sedan blev det tårtfika, paketöppning och så vidare hos mamma. Elias var en goding. Jag somnade i soffan mitt i Bamse under kalaset och blev på så vis sen till stallet. Jag tvingade med Frida till Braxele, men hon var bara rädd hela tiden. För mig. Jag skulle raspa fötterna på mitt monster men jag gav upp efter tre.. då var jag knallröd, blöt av svett och obeskrivligt arg. Pga detta blev det inte heller speciellt kul att rida. Åt middag med Frida och nu är jag hemma igen. Vi ska gå en tur med de brune och sedan blir det inte så mycket mer.. Jag börjar 05.00 imorgon, inte roande! Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0