Spankulera

Nu är jag hemma igen efter flygskjuts, stall och en halvtimmes hundpromme. Vad märkligt att ha gjort bort dagens enda "måste" innan klockan 10 på förmiddan. Från och med idag går de alla fyra tillsammans i hagen - Simzon, Älvan, Winston och Rebell, och det verkar gå bara fint. Älvan ger ifrån sig ett och annat tjut när någon av grabbarna är alldeles för närgångna men annars verkar det lugnt.

Nu sitter jag och väntar på sambo + lunch och halv två ska jag glida ner på stan (i första hand ska jag besöka folksam, men finns det tid över kanske jag spankulerar runt i lite affärer också). Johanna

Underbar låt!

Kommentarer
Postat av: linn

nej, inte så länge.. bara 2½ vecka - alltid något!! :)

2009-08-27 @ 18:34:18
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0