Uppstyrning!

Hej svej. Jag har jobbat några timmar och pratat i telefon några timmar, typ. Jag kan verkligen prata häst hur länge som helst med vissa personer. Nu borde jag packa inför helgen men jag vet inte vilka kläder jag ska ta, det eviga bekymret!

Förresten! Det ringde från en studio i Stokholm idag, Nora har "styrt upp" en sminkning, hårstyling och plåtning på en studio där (hon var där nu i sommar och tog bilder). Roligt att ha studiobilder på sig själv (förhoppningsvis, haha)! Jag verkar få med mig Janna, så det blir nog av i november efter Egypten. Då hinner jag kanske banta. Johanna

Den här ser/hör jag nästan varje dag. Den har blivit ett måste i min vardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0