Dalaträffen

Hej. Nu är vi hemma igen och det känns godt. Släktträffen var trevlig men som sagt hade jag aldrig träffat någon av dem tidigare, dock var det helt uppenbart vem jag var eftersom jag tydligen är en kopia av min faster Lisskulla (som hon såg ut för 35 år sedan). Det kändes även bra att bli varse att vi har en stor hundälskande släkt.

Vi bodde i en superfin stuga i Säter, den ska vi verkligen komma ihåg till nästa gång vi besöker Dalarna. På vägen hem idag stannade vi som vanligt i Birsta och shoppade lite. Det blev en grimma och en stor tvättsvamp på Hööks, samt en stor grön matta och två små laptopbord (såna som man kan ha i soffan eller sängen) på Ikea.

Akilles och Mio är mycket nöjda med att vara hemma igen. Nu är det snart sängen för imorgon är det hästdag. Godnatt. Johanna

Jag "råkade" hamna i bilen precis när lekarna körde igång.. tyvärr blev jag ganska snabbt hittad, haha. När jag blev funnen så satt jag i den här positionen och skrapade mina tialotter.


Min sluga hunk, med namnlapp.


Jag lär återkomma med mera info och bilder, ev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0