10 anledningar till nöjdhet

Hej! Hemma från jobbet. Här kommer några anledningar till mitt goda humör just nu:

1. Jag har biddat hem ett (tillsynes) superbra regntäcke med halvhals och en flashig grimma på tradera för en överkomlig slant.

2. Sandra tappade ut en insert i ankomsthallen just när vi skulle få åka hem.

3. Min sambo har en snygg ansiktsprofil.

4. Marlene har köpt ett stallskåp lagom till min inflytt - på auktion! Jag har aldrig varit på en auktion men jag tror ändå att jag skulle älska en.

5. Jag ska rida på Simzon imorgon.

6. Nolia! Varma munkar! Friterad camembert med hjortronsylt! Ett minus för trängsel dock..

7. Vår rosenbuske.

8. Jag har ätit chilifries idag.

9. Vi luskar på utlandsresa..

10. Lotta Engberg och Jesper Blomqvist åt på restaurangen idag. Fast inte i sällskap av varandra. Även en brottare som ska ha slängt en medalj i backen någon gång.. jag visste dock inte vem det var, Sandra upplyste mig. De båda förstnämnda var iallafall trevliga, dock kände jag inte igen Jesper B förrän jag fick se hans legitimation.

Nu ska vi se en movie och sen är det natti. Johanna

Mitt awesome hembiddade täcke till fuxen, förhoppningsvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0