Festligt

Godmorgon i stugan. Jag är helt bakis, jag förstår inte vad det är som händer med mig. Mest troligt är det väl åldern för jag blev sällan riktigt bakis i mina yngre år. Eller så beror det helt enkelt på att jag dricker mera sällan nu för tiden. Sofia hade firrat en trevlig fest, det var en salig blandning av folk dock så till en början kände jag mig en aning förvirrad i alv och wow diskussionerna som pågick. Mot slutet fann jag dock en karl som var villig att prata om hundar och hästar en längre period. Andreas fann ett par som ville prata länge om olika sorters korv så han var också nöjd.. Här kommer en kul incident (efter att jag hade druckit en flaska vin i ganska gott tempo):

Andreas - Sofia! Visst hette din kille John?
Jag (jätteivrig att rätta Andreas och med hög röst): HAN HETER JON!
Han heter dock varken John eller Jon.. och det är bara dom som förstår den verkliga innebörden av namnet Jon som kommer förstå hur kul det var.

Nu ska vi gå en hundtur och äta ngt, sedan ska jag börja bege mig mot jobbet. Jag är sjukt pepp på att nolia har börjat även! Johanna

This is some awesome wine..

Kommentarer
Postat av: pappa

Festa lagom!

2009-08-02 @ 13:19:21
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0