Jag är uppe i varv!

Godkväll! Jag är glad att jag valde att ha dressyrgruppen ikväll, det var riktigt kul - dels för att terminen är igång igen men även för att jag tror den där gruppen kommer bli en rolig grupp att ha (det var dock bara 3/5 på plats idag). Mina andra grupper är också roliga men det blir ju något nytt för mig att ha en grupp privatekipage.

Förövrigt vill jag ha hem min andra häst! Hon har en stor hörnbox, nya egna täcken och en massa nyfikna killar som väntar på henne. Och så har hon mig såklart.. som längtar.

Jag älskar verkligen den här hästen


Nu är det snart nattis, hundarna tycker att det är dags. Det är verkligen jobbigt att jag och Andreas just nu försöker läsa samma bok. Godnatt! Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0