Slöjd slöjd!

Hej! Nu har Simpan fått skor fram och blivit verkad runtom så nu ska han nog klara sig lite bättre längs grusvägen. Pappa följde med ut till stallet och på vägen hem fikade vi på slöjdarnas igen (gud vad jag gillar ordet "slöjd"), det har nästan börjat bli obligatoriskt. Jag fick västerbottensostrullen och en kaffedrink. Jag har även hämtat nya regntäcket på bussgods, det var begagnat men väldigt fint så jag är nöjd. Jag har förresten fått min första tidning från djurens rätt idag så den får bli kvällslektyr. Nu ska jag vila en liten stund på soffan för när Andreas kommer blir det dogwalk och sedan ska jag jobba. Johanna


Kommentarer
Postat av: Vegotjej

Det förstår jag om du gör:) Jag har två yorkshireterriers! :)

2009-08-19 @ 18:44:11
URL: http://vegetarianen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0