Planering/snarra/Linköping

Okej. Jag har precis färdigställt planering 1 av 5. Jag har alltså för länge sedan gett upp hoppet om att bli klar idag, men jag må säga att jag i alla fall är en god bit på väg.

Den här (kommande) veckan jobbar jag måndagkväll på ridskolan (som vanligt) och tisdagkväll på restaurangen, sedan är jag ledig onsdag och på torsdag åker vi till Stockholm och sedan Linköping för att hälsa på Linnea och Niklas. Jag ser fram emot trevligt sällskap, lite shopping, Melker, vin och sällskapsspel.

Check this out! Sånt här får man snarra på om man gör nyttiga/viktiga saker samtidigt.. hehehe.


Godnatt! Johanna
PS. Jag har en jättegullig mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0