Morgoninfo (boktips?)

Andrew hjälpte mig att mixtra med bloggen igår kväll, jag gillar. Det ösregnar utomhus men det gör mig absolut ingenting (förutom rapporten jag fick imorse om att lille Simpan var kall och blöt, men enligt uppgift var han inne och sov i boxen nu så jag kan med gott samvete njuta av regnet).

Jag är fortfarande trött och blir lite illamående ibland men förutom det (och att det är obehagligt att nysa) känns operationen nu ganska avlägsen. Jag äter inget smärtstillande längre heller, så någon dag under nästa vecka kommer jag att börja jobba igen. Nästa helg är det släktträff i dalarna också, så bäst för mig att jag är back on track då.

Är det någon som har något bra boktips? Det ska helst vara en serie böcker eftersom jag läser ganska snabbt. Johanna

Lurendrejarn

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du läst stieg larsson böckerna?? eller kanske Twilight böckerna?? starkt beroendeframkallande böcker =) beror ju iofs på vad man tycker om.

2009-08-16 @ 17:54:02
URL: http://jforsman.blogg.se/
Postat av: linn

ja, läs twilightböckerna för tusan! de är sjukligt bra!! :)

2009-08-16 @ 23:21:08
URL: http://rydelius.blogg.se/
Postat av: janna

läs dexter! iofs finns bara en bok på svenska, men jag rekommenderar att läsa dom på engelska, mkt bra mkt bra!



twilightböckerna är överskattade, särskilt när filmen var så otroligt mesig.

2009-08-16 @ 23:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0