Mök

Nu har jag spankulerat omkring på stan, något som jag gör fruktansvärt sällan, men jag tror jag börjar bli folkskygg eller något åt det hållet. Jag hatar köer, trängsel och dåliga lukter. Sen måste jag även erkänna att jag nästan får mindervärdighetskomplex av att se folk som är sjukt superstylade när de går i affärer.. Trots mina snygga stövlar kände jag mig som en mök.

Hursomhelst. Jag köpte ett långt linne på indiska, tog ett i storlek L så jag ska kunna hasa omkring i det med tofflor till. Det här var alltså det enda jag köpte efter 3 timmar på stan, jag vet inte om jag är sjukt kräsen eller bara snål ål. Andreas hämtade upp mig på stan och sedan avslutade vi turen på D&D här på Mariedal där jag givetvis hittade ett par grymma jeans som jag köpte (D&D gör mig aldrig besviken). Det blev även ett par babyrosa halvretro adidasshorts på sporthusetoutletten. När jag nu ska använda dem vet jag icke.

Under dagen blev jag mycket sugen på nya skor, men hittade inga på stan som dög så jag la helt sonika ett bud på min lillasysters svarta stövlar och det verkar som om hon accepterar.. Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0