Min godbit

Hej! Nu är jag hemma igen. Förutom en incident med en tjäder i en buske så gick ridturen med Simzon väldigt lugnt till. I samma ögonblick som han dundrade iväg med polarna i hagen efter turen kom jag dock på att jag glömt be min far att ta kort på oss. Så jag fick smyga mig på honom i hagen igen och tvinga honom att vara med på bild, det blev alltså ingen uppsutten bild den här dagen heller. Hästarna mådde bra och vädret var härligt! På hemvägen fikade vi igen på slöjdhuset, västerbottensrulle. Mmm. Det lutar åt en fika med syjuntan ikväll och nu ska jag gå en liten tur med bruningarna igen. Johanna

Ibland kan han vara en mysgubbe


Här försöker jag övertala honom till mera mys..


Simzon är verkligen en specialare..

Kommentarer
Postat av: linn

vad härligt att han blir bättre johanna :)

2009-08-04 @ 09:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0