Hola Carola

Hola Carola (M, hihi). Det gick rella bra att jobba idag, är glad att det var ett kort pass. Jobbar imorgon kväll också men på dagen imorgon ska jag ut till Simpan för han och Winston ska få nya skor på fötterna. Måste alltså förbi travshoppen också och inhandla skor.

Jag har pratat med Borren i telefon nyss. Hon ligger ju i lumpen och det verkar hur kul som helst! Hon har lovat att jag ska få en idolbild på henne, i full mundering, att ha i börsen.

Nu ska jag krypa i säng, gud vad skönt! Johanna

Jag hittade en jättegammal mapp med bilder på datorn, där fann jag den här bilden på mig med knallrött hår. Jag älskade faktiskt den färgen.. Nu blev jag som sugen igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0