Hästar och dubbelhakor

Godkväll. Gud vad man hinner med att blogga när man bara ligger som en sill dag ut och dag in. Vi är i skrivande stund en sillfamilj. Jag och Akilles ligger här med min filt, Andreas har sin pyjamas och Mio har rent av gått upp och lagt sig.

Jag har pratat med Nora idag och hon har fått hem sin nya lilla häst, han är skitsöt. Han förtjänar ju dock inte ett sött smeknamn med tanke på att hans matte var väldigt snabb med att döpa min lilla pålle till Simpan..

Ligger och kikar runt lite på mina bilder på datorn, så på tal om Simpis så kommer det här några bilder på honom och hans kollo-kompisar!

Här får man inga pussar gratis! Men dock dubbelhakor..


Sigge, som dock har åkt hem från kollot.


Winston med luvan, han kom emot mig med raska steg.. resten av bilderna är han cirka 10 cm från linsen - hela tiden.


Nu känner jag för lite glass. Johanna

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag har haft ca 700 besök på min blogg idag och i går var det säkert inte mer än 20. Vad kan det bero på?

2009-08-14 @ 23:23:59
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron
Postat av: linn

haha, jag tvivlar på att du har en pupill som är SÅ stor? höhö. synd det där med magen, hade hoppats på att se dig i måndags! läk fort :) kram!

2009-08-15 @ 09:58:15
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0