Hasa

Hej igen. Jag har några lagom stora uppgifter att ta itu med idag. Jag ska handla hundmat på djurmagga, köpa grönsaker till couscous-sallad och ha en lektion på hippo. Jag är ju egentligen sjukskriven idag med men alternativet var att skjuta upp ridgruppsstarten till nästa vecka och det kändes inte så roligt, jag är ju peppad på att ha den här gruppen. Det är en dressyrgrupp men privatekipage (ponny). Mina andra grupper ska ha vikarie idag och de får rida ut i skogen, själv har jag inte tänkt rida igen förrän nästa måndag. Jag har så tur att Simzon blir väl omhändertagen av både Marlene och Malin men jag måste dock hälsa på honom innan vi åker till dalarna. Nu ska jag hasa ut till bilen. Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0