En märklig, smärtsam och oväntad upplevelse

Ja. Jag kom hem från sjukhuset igår kväll, hade varit där sedan måndag morgon. Jag vaknade natten till måndag och hade väldigt ont i magen, efter några timmar började det även göra ont att andas. Vi åkte till akuten och där upptäckte de att något i magregionen gått sönder och att blod läckte ut inuti mig, så jag blev sövd och opererad nästan direkt. Jag har ingen lust att gå in på detaljer men det var en ganska obehaglig upplevelse. Nu är jag som sagt hemma igen och mår mycket bättre, jag har världens bästa sambo, familj och vänner så jag ska nog snart vara på benen igen. Jag är sjukskriven en vecka tillsvidare. Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0