Djurfadder och sockermunkar

Hej! Har precis kommit hem från jobbet. Var på nolia tidigare idag, det blev ingen vrålshopping direkt, jag handlade 5 par trosor och 12 par strumpor med utseende och kvalitet a la marknad. Utöver det gled en vegetarisk texmextallrik samt två sockermunkar ned. Jag fick förresten tummen ur och blev djurfadder i djurens rätt som jag gått och funderat på ganska länge nu (man skänker en liten slant varje månad). Där fick jag även en vegankokbok som verkar riktigt awesome! Nu ska jag dyka ner i min spännande bok! Godnatt. Johanna

Dagens gardenpictures


Kommentarer
Postat av: pappa

Jag tror vi behöver klippa gräsmattan, innan bruningarna försvinner i gräset.

Träffade två av era grannar på Nolia och dom tyckte att ni var trevliga.

2009-08-06 @ 00:31:47
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0