Simzon my love

Hej!

Lång varm dag. Slutade jobba för en timme sedan. Jag har tagit på mig nattskjortan (haha) och håller på med en tvätt.

 

Jag och Simzon har hopptränat idag! Han var lite lagom vild på hoppbanan, men det var sjukt kul. Även om jag inte hade full kontroll hela tiden så föredrar jag när han är taggad! Vi måste verkligen börja hoppa mera regelbundet. Det är nog bland de roligaste göromålen i hela världen. Framförallt med Simzon my love!

 

Rill har joinat mig här i bloggsängen. Han fastnade på några sjukt bra bilder idag men jag vågar inte ladda upp dem på Andrés dator så jag får visa någon annan dag. Jag utgår från att alla vill se söta sommarbilder på Rill De Pomm Frill.

 

Imorgon ska jag upp och springa med Mossan, 8 på morgonen! Börjar jobba vid lunch och Malin tar hand om hästarna. Hoppas det är mänsklig temperatur inne på jobbet imorgon, det är ju charterkväll och allt. Ha en fortsatt trevlig kväll! Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0