Mrs Peanut

Hej. Jag ligger på mage i sängen och skriver, datorn står på sängbordet och det hela är ett väldigt oskönt arrangemang. Jag ska strax försöka sova eftersom jag börjar 05.00 imorgon. Egentligen skulle jag börja tidigare men jag fick "sovmorgon". Kvällen imorgon ska spenderas med Mrs Peanut vilket jag längtar otroligt mycket till, vi har inte setts på en månad nu.

 

Min dag har varit bra. Det var ovanligt lugnt på jobbet vilket gjorde att tiden stod stilla bitvis men man ska inte klaga, oftast är det ju överbefolkat i restaurangen. Jag har varit ute och sprungit med min far här på kvällskvisten och det gick sååå bra. Jag tror vi sprang ca 5 (minst) km utan avbrott och då hade jag ork kvar att spurta sista biten - vårruset, here I come! Pappa är så nöjd med hela min löpargrej att han ska köpa mig ett par elit-tights.

 

Nu börjar tiden bli knapp. Sov gott! Johanna


Kommentarer
Postat av: jenny

SPRINGA???? är du inte klok =) jag skulle svimma på en gång.

2010-05-14 @ 08:31:11
URL: http://jennynystrom.blogg.se/
Postat av: jenny

SPRINGA???? är du inte klok =) jag skulle svimma på en gång.

2010-05-14 @ 08:31:20
URL: http://jennynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0