Galet ful

Godkväll gott folk. Dagen har som väntat mest bestått av jobb men jag och Emelia hann i alla fall ändå med en liten kvällspromenad ihop. Det var snålkallt ute kan jag vittna om! Jag har ett litet dilemma för stunden - bulle, eller inte bulle?

 

Imorgon ska jag upp någorlunda tidigt. Ska släppa ut hästarna, rida och gå med hundarna (inklusive Mikki!) i Braxsele. Jag börjar jobba 15.00 om jag inte minns fel. Torsdag och fredag jobbar jag dag vilket passar mig ytterst bra. I helgen har jag bara massa trevligheter inbokade! Och även nästa helg! Yay!

 

Jag har stulit en fruktansvärd bild från Linns blogg, från perukförfesten i lördags. Jag är galet ful. Tur att Linn nr2 är söt i alla fall!

 

Sov gott! Puss


Kommentarer
Postat av: linn

det var tyvärr den enda bilden du hade blivit med på.. gillar allt med den!

2010-05-12 @ 09:35:55
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0