Trickboard

Hej. Hemma igen! Jag åkte ju till stallet efter jobbet. Jag och Marlene har varit ute och ridit barbacka i mörkret och surrat om allt möjligt. Det var lite mysigt.

Vi tog några bilder igår när vi hade Elias på besök, jag var för trött för att lägga upp dem igår så här kommer de nu bättre sent än aldrig.

Vi spelade dataspel i väntan på Andrew


Sedan gick vi till en pulkbacke som Elias rekommenderade


Elias överraskade med sina skills på trickboard



Här var det dock något som gått åt pipsvängen, så jag fick rycka in och trösta. Då blev vi fotade i hemlighet.


Sedan peppade jag syskonbild



Gogubben testar kameran på egen hand med en bestämd min


Många bilder blev det. Nu ska jag ta en dusch och sedan ska vi se klart "Predikanten". Imorgon har jag mysmorgon med vovvarna, YAY (obs, stulet uttryck)! God natt och sov gott! Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0