Jag freakade

Hej. Vilken helg. Jag kan inte dricka alkohol, jag blir så vansinnigt sliten. Det tar lätt en vecka innan jag är återhämtad igen. Kul var det dock igår. Det är inget jag stoltserar med men kvällen avslutades på Obbolakrogen..

I helgen har jag även hunnit med en underbar ridtur med Simzon (och Mio på ett hörn), en löparrunda runt Lövöudden med Mikki och Akilles, en visit hos mormor och en visit hos morfar (med mamma), en extremt lång sovmorgon och två grillmiddagar. Jag har även lyckats skada Malin.

OCH, en händelse icke att förglömma. Akilles låste in sig själv, Mio och bilnycklarna i bilen i Braxsele idag. Jag freakade. Tack och lov var jag omgiven av handlingskraftiga människor och Marlene tog sig faktiskt tillslut in i bilen med hjälp av två karlar, en stor tång och en tjock ståltråd. Den kvinnan är makalös.

Nu ska jag dricka ännu ett glas cola (den här dagen har varit en enda lång dag av kroppsförstörelse, så det kan lika gärna fortlöpa dagen ut) och sedan hoppa ner i splittnya sängkläder och lyssna på talbok! Akilles utnyttjade mitt fulla tillstånd inatt och sov sked med mig utan att jag märkte något..

Godnatt! Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0