Zodiac Star

Här kommer ett inlägg tillägnat lille Sudden. Jag tänker på honom minst en gång varje dag och jag kan fortfarande fälla en tår ibland.. ja, jag är en jättenörd. Jag vet (hoppas och tror) att han har det jättebra, men jag saknar honom ändå.

Jag kommer aldrig att sälja en häst igen (om inte något väldigt drastiskt inträffar). Jag vet ju att jag sålde Sudden av en anledning och att det kändes helt rätt då, men jag kan fan inte släppa den där lilla genomgoda hästen! Det kanske är dags för en tripp till Övik snart.. /Johanna


Kommentarer
Postat av: linn

åh, sudden. den fina lille skrutten! jag är lätt på en övikstripp om du vill ha sällskap! :)

2009-10-01 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0